Asslamualaikum

Thursday 19 May 2011

        Hari ni aku nak cite skit pasal tempat praktikelaku ni. ari ni pada 19 mei 2011, merupakan hari ke-3 aku kat sini,dan juga merupakan hari ke-3 aku dok layan iMac.Sy wat praktikal kat syarikat Darul Digital Solution SDN.BHD..
Saya nak cakap sikit mengenai apa yang telah berlaku sepanjang minggu ni.
First skali aku memang nak puji la bos syarikat ni sbb sikapnya yang peramah n baik hati.susah nak cari org yang macam ni.sampai aku pon rasa nak mintak keje je kat sini terus.tapi lepas dpt ijazah la.Kat sini jugak aku dapat ramai kenalan drpd UiTM,UNiMAS,tapi ramai bdak UiTM shah alam la,
Kat sini aku ditugaskan dibahagian multimedia dan akan diberi kerja pada minggu depan sbb skang ni dieorang dok tengah bincang nak bagi keje pe kat kiteorang. Harap2 keje yang x berat sangat la,hahahaha.

No comments:

Post a Comment